• 02537734077
  • info@rasanahad.ir

دبیرخانه جشنواره نهج البلاغه دانشگاه الزهرا تشکیل شد

دبیرخانه جشنواره نهج البلاغه دانشگاه الزهرا تشکیل شد

اولین جلسه شوراى جشنواره نهج البلاغه دانشگاه الزهراء سلام الله علیها با حضور کلیه اعضاى شورا برگزار گردید

مصوبات اولین جلسه شوراى جشنواره نهج البلاغه دانشگاه الزهراء سلام الله علیها :

١. با مدیر گروه معارف سرکار خانم دکتر رجبى هماهنگ شد که ترتیبى اتخاذ گردد که کلیه اساتید معارف ١٠ دقیقه از کلاس خویش را به تبلیغ و ترویج نهج البلاغه اختصاص داده و آئین نامه آن را در شوراى گروه معارف دانشگاه مطرح و ابلاغ نمایند. همچنین با روش هاى گوناگون بخشى از نمرات خود را جهت مشارکت دانشجویان در امرترویج و تبلیغ نهج البلاغه اختصاص دهند .
٢.مصوب شد جشنواره نهج البلاغه دانشگاهیان در کلیه رسانه هاى مجازى و پیام رسان هاى دانشگاه اطلاع رسانى و انعکاس یابد .
٣. جهت تبلیغ بصرى مصوب گردید دو عدد بنر در ابعاد بزرگ ۴*۳جهت نصب در تابلو بیل بورد هاى دانشگاه طراحى , چاپ و همچنین نصب گردد .
۴.لینکى طراحى گردد جهت بارگزارى با عنوان جشنواره بزرگ نهج البلاغه دانشگاهیان با درج محورهاى مختلف جشنواره و جوائز مشخص آن برای برندگان منتخب .
۵. نامه اى تنظیم و از روابط عمومى دانشگاه درخواست گردد که از ظرفیت اطلاع رسانى پیامکى به کلیه دانشجویان جهت شرکت در جشنواره نهج البلاغه استفاده گردد .
۶. با روابط عمومى دانشگاه جهت استفاده از ظرفیت رادیو نما و ضبط و پخش و پوشش خبرى جشنواره نهج البلاغه در سالن تورانى، هماهنگى لازم بعمل آید .
٧. مصوب گردید جشنواره نهج البلاغه در دستور کار جلسه آینده شوراى فرهنگى دانشگاه قرار گرفته و مطرح گردد.
٨. مصوب گردید لینکى جهت ثبت نام جشنواره نهج البلاغه طراحى و همچنین جهت دریافت آثار جشنواره راهکارى طراحی و اجرا گردد .
٩. با اساتید معارف و الهیات صحبت و هماهنگ گردد که اساتید مربوطه دروس خود را با محورهاى جشنواره نهج البلاغه دانشگاهیان هماهنگ و منطبق نمایند .
١٠. با تشکل هاى دانشجویى صحبت و هماهنگ گردد که تشکل ها در نشریات و ویژه نامه هاى خود از محتواى نهج البلاغه استفاده و هر شماره نشریه با مطالب نهج البلاغه مزین گردد .
١١. مصوب گردید تشکیل جلسات شوراى نهج البلاغه هر ماه یکبار با حضور کلیه اعضاى شورا در دانشگاه تشکیل و مصوبات آن تنظیم و گزارش آن به دبیرخانه استانى ارسال و همچنین به اعضاى شورا ابلاغ گردد .
١٢. طى نامه اى به عنوان بسته پبشنهادى به اداره عتبات دانشگاهیان نهاد جهت اختصاص دادن بخشی از سهمیه عتبات و عمره دانشگاهیان به برندگان جشنواره نهج البلاغه طرح و ارائه گردد .
١٣. دوره هاى معرفت افزایى اساتید و کارکنان دانشگاه با عنوان آشنایى با نهج البلاغه تعریف و براى کارکنان بصورت مجازى با استاد ارفع و اساتید بصورت حضورى برگزار گردد .
١۴. در حوزه مسابقه کتابخوانى از کتابهاى شاخص در خصوص نهج البلاغه مانند: العلى صوت العدالت الانسانیه اثر جرج جرداق مسیحى و سیرى در نهج البلاغه اثر شهید مطهرى و … استفاده گردد .
١۵. احکام ابلاغى براى کلیه اعضاى شورا تنظیم و به اعضاى محترم شورا ارائه گردد .
١۶. از اساتید معزز آقاى دکتر عابدینى و سرکار خانم دکتر رستم پور و سرکار خانم دکتر پنجه باشى جهت حضور در جلسه آینده دعوت و از نظرات و آراء ایشان دراین خصوص استفاده گردد .
١٧. تشکیل گروه دبیرخانه دانشگاهى جشنواره نهج البلاغه دانشگاه الزهراء سلام الله علیها و عضویت کلیه اعضای شورا در پیام رسان ایتا اجرایى گردد