• 02537734077
  • info@rasanahad.ir

اولین جلسه کمیته دانشگاهی جشنواره نهج البلاغه دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک

اولین جلسه کمیته دانشگاهی جشنواره نهج البلاغه دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک

اولین جلسه کمیته دانشگاهی جشنواره نهج البلاغه دانشگاه فنی و حرفه ای امیرکبیر با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره در سطح دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای محترم کمیته دانشگاهی جشنواره برگزار شد، اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی جشنواره مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای جدیدی برای افزایش آگاهی دانشجویان و اساتید از این جشنواره ارائه شد.

از جمله اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی جشنواره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- تبلیغات در گروه‌های مجازی مختلف دانشجویی و اساتید:
این کار بار دیگر با هدف افزایش تعداد مخاطبان و تشویق آنها به شرکت در جشنواره انجام شد.

۲- نصب پوستر نهضت در جای‌جای دانشگاه:
این پوسترها حاوی اطلاعات مربوط به جشنواره، از جمله زمان و مکان برگزاری، نحوه ی شرکت و جوایز، هستند.

۳- ایجاد کانال ویژه نهج البلاغه توسط حجت الاسلام و المسلمین کرزبر:
این کانال در پیام‌رسان ایتا راه اندازی شده و به منظور اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای مربوط به جشنواره، ارائه محتوای آموزشی و پاسخ به سوالات دانشجویان و اساتید فعالیت می‌کند.

۴- ایجاد کانال @rasa_fani در پیام رسان ایتا:
این کانال به منظور اطلاع رسانی برنامه ها جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی و برگزاری جشنواره ملی نهج البلاغه تشکیل گردیده

اعضای کمیته دانشگاهی جشنواره نهج البلاغه ابراز امیدواری کردند که با استعانت از ذات مقدس حق تعالی و استمداد از مولی امیرالمومنین علی علیه السلام بتوانند در نشر معارف نهج البلاغه گامی موثر بردارند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره نهج البلاغه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال‌های اطلاع‌رسانی جشنواره در پیام‌رسان‌ ایتا و بله مراجعه کنند.